Arama
ShiningCrew JailBreak
En son konular
Metin 2 Karakter Tanıtımı ( Ninja )
ShiningCrew :: Oyun :: Metin2
1 sayfadaki 1 sayfası
Metin 2 Karakter Tanıtımı ( Ninja )
[b]Yakın Dövüş
İlk önce statü puanlarına gelelim…
2 dex – 1 vit şenlinde gidin diyor herkes. Fakat ben bu taktiği yanlış
buluyorum. Aslında stillini doğru fakat ezbere yönelişini yanlış
buluyorum. Benim önerdiğim taktik şöyle: ilk önce 2 dex – 1 vit deneyin.
Ve kendi seviyenizdeki canavarların yanına gidin. Kesmeye başlayın.
Eyer hissedilebilecek bir şekilde can alıyorsa ve çok kırmızı iksir
harcıyorsak vit eksik demektir. Biraz daha fazla vit basmanız gerekir.
Fakat atak yapamıyorsanız hemen dex puanlarınızı biraz daha yükseltin
derim. Bunu böyle sürdürün. Bir zaman sonra dex full olacaktır. O zaman
ise str puanlarımıza ufaktan başlamamız gerekir. 2 vit – 1 str gidin.
Ezbere gitmek burada da hata yaratır. Fakat vit fazla beklemeye gelmez
full olmak ister biran önce. Sizde öyle yapın. Zaten dex ile vit full
derecesine gelince işiniz daha da kolaylaşıyor. Karakteriniz yenilmez
bir ninjaya dönüşüyor. Tabi itemleriniz de burada çok önemli. İki önemli
şeyi yani dex ve vit puanlarınızı full yapınca sadece str verin.
Sonrasını zaten getirirsiniz.
Skill durumuna geçmeden önce, skill master zamanından biraz bahsetmeliyim.
Herkesin master zamanını, hangi levelde olacağını bilmesi gerek.
Hesaplaması aslında kolay. Aralarındaki örüntüyü bulmamız gerek.
Master yapacağımız skille yoğunlaşarak diğerlerine sadece 1’er puan verdiğimiz zaman master zamanları şöyle olur:
1. Master: Max. 25, min. 22 levelleri arasında gerçekleşir.
2. Master: Max. 44, min. 38 levelleri arasında gerçekleşir.
3. Master: Max. 63, min. 54 levelleri arasında gerçekleşir.
4. Master: Max. 82, min. 70 levelleri arasında gerçekleşir.
5. Master: Max. 101, min. 86 levelleri arasında gerçekleşir.
Master zamanını öğrendiğimize göre şimdi skill master sırasına geçelim…
İlk önce hepsine 1’er puan verin.
En iyi atak yapabileceğiniz skill 3 tane vardır. Bunlar; Bıçak çevirme,
Suikast ve Hızlı saldırıdır. Aslında ilk 2 master sırası önemli değildir
çünkü 2 masterı kolayca açabiliriz. Tabi herkesin bir görüşü vardır.
Bence ilk önce “Bıçak Çevirme” skilline yönelmemiz gerekir. Çünkü atak
derecesi gerçekten çok büyüktür. Bazıları suikastı 1. master yapıyorlar
çabuk doluyor diye. Şöyle düşünün hızlı ama küçük mü vurmak iyidir yoksa
vurduğu yeri göçerten tipte atak yapmak mı iyidir? Bence ikincisi.
Bunun için ilk önce Bıçak Çevirme master yapılmalıdır. 2. olarak
suikastı master haline getirebilirsiniz. İlk başta da söylediğim gibi
Bıçak çevirme, Suikast ve Hızlı saldırı ilk önce master haline
getirilecek 3 skilldir. Geriye sadece Hızlı saldırı kalıyor. Ve sizde
onu master yapın. Sonra da sırasıyla zehirli bulut ve kamuflaja
yönelebilirsiniz.
Çoğu istatistikleri öğrendiğimize göre şimdide silah ve item seçimlerine
geçelim. Herkesin dilinde şu soru var; “Bıçak mı? Kılıç mı? “
Ve herkes fark etmez diyor. Ben size şöyle açıklamak isterim: bıçaklar,
kılıçlara göre 2-3 kat daha hızlıdır. Bunun için ninjalar bıçak
kullanırsa daha karlı olurlar. İlk 30 levele kadar kılıç kullana
bilirler. Çünkü 30 levele kadar fazla etkileri yoktur ninjaların. Fakat
30 levelden sonra kesinlikle bir siyah yaprak hançer almalıdırlar. Birde
içinde savaşçıdan koruyan taş ve ölümcül darbe taşı varsa yüksek
levellere kadar bu silahı kullanabilir. Peki ne zaman bu silahı
bırakacağız? Diye soranlar için hemen cevap vereyim. Bakın iki silahı
yan yana getirin. Bir siyah yaprak hançer ve birde ondan yüksek level
olan silah. Bir ona bakı bir de ona. Diğer silah siyah yaprak hançerin
atağını, özelliklerini vs. vs. 2-3 kat geçiyorsa demek ki siyah yaprak
hançerin ömrü bitmiştir. Hemen diğer silaha yönelin. Fakat benim
tavsiyem siyah yaprak hançeri kolay kolay bırakmayın. Diğer itemlere
gelecek olursak biliyorsunuz ki ninja için dex çok önemli dex demek el
becerisi, çeviklik demektir. Sizce bulabildiğiniz kadar çeviklik veren
itemler ve eşyalar giymeye çalışın.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[/b]Ok Becerili (Yaylı) Ninja kimdir?
Okçu, olaganüstü hasar vermeye kendini adamış ninjadır (suikastçidir).
Bu, hedefiniz çok uzakta iken size gerçek dışı gibi gelebilir, fakat
asıl olan şudur ki, rakibe/düşmana ne kadar çok yaklaşırsanız, bu oranda
yüksek hasar verebilirsiniz. Okçular alışıldık bir sınıf degildirler.
Bir okçuyu egitmek çok emek, zaman ve sabır şsteyen bir iştir ve eger bu
işe kendinizi adamaz iseniz, kesinlikle iyi bir okçu ortaya
çıkaramazsınız. Bir yaratıga bir ok ile vurabildiginiz sürece, daha
yavaş deneyim kazanacaksınız. Ve bir yaratıgı yenmenin tek yolu zehir ok yeteneginiizin gelistirilmesidir.
Neden Okçu Ninjayı seçesiniz?
Herşeyden önce oynamak için son derece eglenceli bir sınıftır. Yüksek
hasarı verdigi için pvp için çok iyidir. Okçular bu oyun içinde en
yüksek hasarı verebilen sınıftır. Ayrıca çok iyi bir destek sınıfıdır
(savaşlar ve Lonca savaşlarında), çünkü lonca üyelerine veya takım
üyelerine son derece etkili olarak yardımcı olabilecektir. Takım
oluşturmak için çok aranan bir karakter türü olacaksınız, çünkü bir çok
yaratıgın aklını çelebilirsiniz ve o yaratıkları takıma çekebilirsiniz.
Okçunun Becerileri Nelerdir?
Tekrarlanan Atış: Bu beceri size,
hedefe dogru aynı anda bir çok ok atışı yapmanıza imkan verecektir.
Belirtilen hasar, tek bir ok ile yapabileceginiz hasar miktarı olmayıp,
tüm okların birlikte verecekleri hasara işarettir. Bu beceri pvp için
iyidir ve büyük yaratıkları öldürmek için yararlıdır. Bu beceriyi
kullanma aralıgı çok uzun degildir (15 saniye), dolayısıyla bu beceriyi
sıkça kullanmanız söz konusu olabilecektir.
Ateşli Ok: Okunuz ateşlenecek ve rakibe saplanacaktır. Vurulan
rakip etrafında küçük bir etki alanı oluşturacak ve onu çevreleyen diger
düşmanlar da oktan daha küçük derecede etkilenecektir. Bu büyü 180
derecelik bir alan açıgı için etkili olabilmektedir. Bu beceriyi
kullanma aralıgı biraz daha fazladır (25 saniye), fakat buna degerdir.
Zehirli Ok: Okunuz zehir ile vuracaktır ve etrafınızdaki
rakipleri etkileyecektir. Bu, ateşli oktan daha geniş bir alanı etkisi
altına almaktadır, fakat daha az hasara sebebiyet vermektedir. Bu
büyünün en büyük özelligi, düşmanı yere devirebilen tek yetenek
oluşudur. Bu size, iksir almak için zaman kazandırmaktadır. Bu beceriyi
kullanma aralıgı ateşli ok ile aynıdır (25 saniye).
Ok Yagmuru:
Ok yagmuru, birden fazla oku birden fazla düşman üzerine fırlatmaktır.
Bu becerinin verdigi hasar oldukça büyüktür, falkat maalesef kontrol
edilebilir degildir. Farklı yaratık gruplarına bu yetenegi kullanarak ok
fırlatabilirsiniz, fakat yine de çok kısa bir süre içinde o grup
yaratık tarafından kendinizi çevrelenmiş bulacaksınız. 1inci Seviyede 2
ok fırlatabileceksiniz. M5 Seviyesinde veya o civarda 7 ok
fırlatabileceksiniz. Bu beceri çok kullanışlı olmamakla birlikte, yine
de yaratıkları kendinize veya grubunuza dogru çekmek için yararlıdır. Bu
yetengi kullanabilme aralıgı diger yeteneklere oranla daha düşüktür.
(12 saniye).
Hafif Adım:
Bu beceri size yürüme hızı ve güzel bir görüntü efekti saglamaktadır.
Fakat bu becerinin puanları deger mi? Bu sorunun cevabı tamamen size
kalmış, çünkü hızlı koşmayı, fazla hasara tercih etmeniz gerekecektir.
Olagan Ok Becerili Ninja için Beceri Gelişimi
Hafif adım dışındaki tüm becerilere
birer puan verebilrisiniz. Tabi ki hafif adım becerisine de puan
verebilirsiniz, fakat bu kılavuzu hazırlayanın önerisi aksi yöndedir.
Yaratık öldürme gelişimi: MAX (azami) ateşli ok ilk önce, bununla
inanılmaz derecede hasar verebilirsiniz. Azami zehirli ok ikinci sırada.
Bunun amacı düşmanı şaşırtma becerinizin geliştirilmesi ile fazla hasar
oluşumunu saglamaktır. Daha sonra azami tekrarlanan atış, ve böylece
bir yaratıgı hızlıca öldürme imkanına sahip olacaksınız. Ayrıca bu
beceriyi pvp'de sıkça kullanabileceksiniz.
Ateşli Ok > Zehirli Ok > Tekrarlanan Vuruş
Pvp gelişimi: MAX ateşli ok ilk
başta, daha sonra tekrarlanan atış ve en sonunda da zehirli ok.
Olaganüstü hasar verip, tekrarlanan vuruş ile daha hızlı vuruş
yapabileceksiniz. Zehirli ok, 1 puanda dahi tutulabilir, sadece düşmanı
şaşırtmak için kullanılabilir (düşmanı zehirlemek çok da etkili bir
yöntem olmayacak) ve onun yerine hafif adım becerisi seçilebilecektir.
Bu yolla düşmanlarınızdan kaçabileceksiniz de.
Ateşli Ok > Tekrarlanan Atış > Zehirli Ok/Hafif Adım
Alternatif Gelişim: Bazı oyuncular karışık vuruş tekniklerini
karıştırmak isteyebilirler. Eger bunu yapan olur ise, bana PM ile
ulaşsın, gereken bilgileri bu kılavuza ekleriz.
Olagan Ok Becerili Ninja için Stat Gelişimi
Stat puanları hakkında kısa bilgi:
STR: Hasarı yükseltmektedir, yayınızla birlikte çalışmaktadır.
DEX: Hem hasar, hem de kaçma oranınızı yükseltmektedir. Bunlar da savunmanızı etkilemektedir
CON: Savunmanızı ve yaşam puanlarınızı arttırmaktadır.
INT: büyü puanlarınızı yükseltmektedir, büyü hasarı ve büyü savunmayı yükseltmektedir.
DR: Hasara dayanıklılık. Bu savunmayı etkilemektedir. Bunun hakkında çok
fazla bilgi olmamasına ragmen, vuruş yaptıgınız zaman hasarın düştügünü
göreceksiniz. Fakat bu, karakterinizin düşman saldırılarından
kaçabilecek nitelikte kılmaz.
max dex > max str > max con. İlk başlarda bu formülü kullanarak
daha az hasar alacak ve yaşamak için biraz savunma kazanacaksınız. Çok
fazla ölmeyeceksiniz, fakat karşı tarafa da, str basmaya başlamadan, çok
fazla hasar veremeyeceksiniz. Beceri hasarınız düzenli saldırılarda
hasar yoklugunu kompanse edecektir.
max str > max dex > max con. İnanılmaz hasar vereceksiniz,
başlangıçta bile! Fakat biraz dex verene kadar hiç savunmanız olmayacak.
Bu bastıgınız dex de size sadece sınırlı bir savunma saglayacaktır. Bu
gelişim türü, ilgili oyuncunun pahalı ve yüksek + lı korunma eşyaları
alabilecek kadar zengin olması halinde önerilmektedir.
2 dex / 1 con > dex maksimuma getirildikten sonra, max str > str
maksimuma getirildikten sonra, max con. Bu en güvenli gelişim gibi
görünmektedir. Başlarda çok fazla con'a ihtiyaç duymazsınız, çünkü
hasarınız büyük ölçüde zarar görecektir. Hasarınız, dex'n azamiye
getirilmesine kadar sınırlı olacaktır.
2 str / 1 con > str maksimuma getirildikten sonra, max dex > dex
maksimuma getirildikten sonra, max con. Önceki gelişime oranla daha
yüksek hasar.
Başlarda con'a ihtiyaç duyulup duyulmadıgı konusunda ciddi tartışmalar
söz konusudur. Bu klavuzu hazırlayana göre, ilk başlarda con'a ihtiyaç
yoktur, çünkü azami dex gelişimi kullanıldıktan sonra yaşamda kalabilmek
için bazı iksirlerin tüketilmesi gerekiyor. Fakat sonuçta + hayat
puanları söz konusudur ve bu da saglık eksikligini gideriyor. Daha
sonraki aşamalarda con bir zorunluluktur.
Eşyalar/Donanım
Donanımınız çok önemlidir.
Özellikle pvp için. İlk başlarda donanımınızı +4 seviyesine gitirin, bu
genelde çok iş görür ve çok da fazla para gerektirmez. Daha sonraki
aşamalarda, ne kadar çok + eklerseniz ve ne kadar çok hayat puanı bonusu
eklerseniz, o kadar iyidir. Bir ok becerili ninja + str'ye +dex'e
ihtiyaç duydugundan daha fazla ihtiyaç duymaktadır. Hasara ihtiyacınız
vardır, çünkü bu sizin en güçlü noktanızdır. Üstünde durmanız gereken
eşyalar:
* Abanoz küpe +7 veya daha fazla. Bunlar yüksek g ç ve yüksek saglıkla ihtiyaç duydugunuz eşyalardır.
* Boynuz yayı +7 veya daha yüksek.
* Hayat puanı bonusu olan silahlar. Bunlar savaşçının eşyaları kadar pahalı degildir. Bu silahları en azından +4 yapın.
* Hasar becerisinin zamanını azaltan eşyalar. Bu becerinizi kullanmak
için ne kadar az zaman aralıgı beklemek zorunda olursanız o kadar yüksek
hasar verebilirsiniz.
* Hız eşyaları. Bir ok becerili ninja için hız sıb derece önemlidir.
Çünkü bu ninja bir avcıdır. +15 ve +30 saldırı hızı olan oklar arasında
çok büyük fark vardır. Saldırı hızı ne kadar düşük ise, o kadar çok
hasar verilmektedir. Bu hasar verme yeteneginizi etkileyecektir. Fakat,
eger saldırı hızında bonus bulursanız, bunun da size zararı dokunmayacak
İlk önce statü puanlarına gelelim…
2 dex – 1 vit şenlinde gidin diyor herkes. Fakat ben bu taktiği yanlış
buluyorum. Aslında stillini doğru fakat ezbere yönelişini yanlış
buluyorum. Benim önerdiğim taktik şöyle: ilk önce 2 dex – 1 vit deneyin.
Ve kendi seviyenizdeki canavarların yanına gidin. Kesmeye başlayın.
Eyer hissedilebilecek bir şekilde can alıyorsa ve çok kırmızı iksir
harcıyorsak vit eksik demektir. Biraz daha fazla vit basmanız gerekir.
Fakat atak yapamıyorsanız hemen dex puanlarınızı biraz daha yükseltin
derim. Bunu böyle sürdürün. Bir zaman sonra dex full olacaktır. O zaman
ise str puanlarımıza ufaktan başlamamız gerekir. 2 vit – 1 str gidin.
Ezbere gitmek burada da hata yaratır. Fakat vit fazla beklemeye gelmez
full olmak ister biran önce. Sizde öyle yapın. Zaten dex ile vit full
derecesine gelince işiniz daha da kolaylaşıyor. Karakteriniz yenilmez
bir ninjaya dönüşüyor. Tabi itemleriniz de burada çok önemli. İki önemli
şeyi yani dex ve vit puanlarınızı full yapınca sadece str verin.
Sonrasını zaten getirirsiniz.
Skill durumuna geçmeden önce, skill master zamanından biraz bahsetmeliyim.
Herkesin master zamanını, hangi levelde olacağını bilmesi gerek.
Hesaplaması aslında kolay. Aralarındaki örüntüyü bulmamız gerek.
Master yapacağımız skille yoğunlaşarak diğerlerine sadece 1’er puan verdiğimiz zaman master zamanları şöyle olur:
1. Master: Max. 25, min. 22 levelleri arasında gerçekleşir.
2. Master: Max. 44, min. 38 levelleri arasında gerçekleşir.
3. Master: Max. 63, min. 54 levelleri arasında gerçekleşir.
4. Master: Max. 82, min. 70 levelleri arasında gerçekleşir.
5. Master: Max. 101, min. 86 levelleri arasında gerçekleşir.
Master zamanını öğrendiğimize göre şimdi skill master sırasına geçelim…
İlk önce hepsine 1’er puan verin.
En iyi atak yapabileceğiniz skill 3 tane vardır. Bunlar; Bıçak çevirme,
Suikast ve Hızlı saldırıdır. Aslında ilk 2 master sırası önemli değildir
çünkü 2 masterı kolayca açabiliriz. Tabi herkesin bir görüşü vardır.
Bence ilk önce “Bıçak Çevirme” skilline yönelmemiz gerekir. Çünkü atak
derecesi gerçekten çok büyüktür. Bazıları suikastı 1. master yapıyorlar
çabuk doluyor diye. Şöyle düşünün hızlı ama küçük mü vurmak iyidir yoksa
vurduğu yeri göçerten tipte atak yapmak mı iyidir? Bence ikincisi.
Bunun için ilk önce Bıçak Çevirme master yapılmalıdır. 2. olarak
suikastı master haline getirebilirsiniz. İlk başta da söylediğim gibi
Bıçak çevirme, Suikast ve Hızlı saldırı ilk önce master haline
getirilecek 3 skilldir. Geriye sadece Hızlı saldırı kalıyor. Ve sizde
onu master yapın. Sonra da sırasıyla zehirli bulut ve kamuflaja
yönelebilirsiniz.
Çoğu istatistikleri öğrendiğimize göre şimdide silah ve item seçimlerine
geçelim. Herkesin dilinde şu soru var; “Bıçak mı? Kılıç mı? “
Ve herkes fark etmez diyor. Ben size şöyle açıklamak isterim: bıçaklar,
kılıçlara göre 2-3 kat daha hızlıdır. Bunun için ninjalar bıçak
kullanırsa daha karlı olurlar. İlk 30 levele kadar kılıç kullana
bilirler. Çünkü 30 levele kadar fazla etkileri yoktur ninjaların. Fakat
30 levelden sonra kesinlikle bir siyah yaprak hançer almalıdırlar. Birde
içinde savaşçıdan koruyan taş ve ölümcül darbe taşı varsa yüksek
levellere kadar bu silahı kullanabilir. Peki ne zaman bu silahı
bırakacağız? Diye soranlar için hemen cevap vereyim. Bakın iki silahı
yan yana getirin. Bir siyah yaprak hançer ve birde ondan yüksek level
olan silah. Bir ona bakı bir de ona. Diğer silah siyah yaprak hançerin
atağını, özelliklerini vs. vs. 2-3 kat geçiyorsa demek ki siyah yaprak
hançerin ömrü bitmiştir. Hemen diğer silaha yönelin. Fakat benim
tavsiyem siyah yaprak hançeri kolay kolay bırakmayın. Diğer itemlere
gelecek olursak biliyorsunuz ki ninja için dex çok önemli dex demek el
becerisi, çeviklik demektir. Sizce bulabildiğiniz kadar çeviklik veren
itemler ve eşyalar giymeye çalışın.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[/b]Ok Becerili (Yaylı) Ninja kimdir?
Okçu, olaganüstü hasar vermeye kendini adamış ninjadır (suikastçidir).
Bu, hedefiniz çok uzakta iken size gerçek dışı gibi gelebilir, fakat
asıl olan şudur ki, rakibe/düşmana ne kadar çok yaklaşırsanız, bu oranda
yüksek hasar verebilirsiniz. Okçular alışıldık bir sınıf degildirler.
Bir okçuyu egitmek çok emek, zaman ve sabır şsteyen bir iştir ve eger bu
işe kendinizi adamaz iseniz, kesinlikle iyi bir okçu ortaya
çıkaramazsınız. Bir yaratıga bir ok ile vurabildiginiz sürece, daha
yavaş deneyim kazanacaksınız. Ve bir yaratıgı yenmenin tek yolu zehir ok yeteneginiizin gelistirilmesidir.
Neden Okçu Ninjayı seçesiniz?
Herşeyden önce oynamak için son derece eglenceli bir sınıftır. Yüksek
hasarı verdigi için pvp için çok iyidir. Okçular bu oyun içinde en
yüksek hasarı verebilen sınıftır. Ayrıca çok iyi bir destek sınıfıdır
(savaşlar ve Lonca savaşlarında), çünkü lonca üyelerine veya takım
üyelerine son derece etkili olarak yardımcı olabilecektir. Takım
oluşturmak için çok aranan bir karakter türü olacaksınız, çünkü bir çok
yaratıgın aklını çelebilirsiniz ve o yaratıkları takıma çekebilirsiniz.
Okçunun Becerileri Nelerdir?
Tekrarlanan Atış: Bu beceri size,
hedefe dogru aynı anda bir çok ok atışı yapmanıza imkan verecektir.
Belirtilen hasar, tek bir ok ile yapabileceginiz hasar miktarı olmayıp,
tüm okların birlikte verecekleri hasara işarettir. Bu beceri pvp için
iyidir ve büyük yaratıkları öldürmek için yararlıdır. Bu beceriyi
kullanma aralıgı çok uzun degildir (15 saniye), dolayısıyla bu beceriyi
sıkça kullanmanız söz konusu olabilecektir.
Ateşli Ok: Okunuz ateşlenecek ve rakibe saplanacaktır. Vurulan
rakip etrafında küçük bir etki alanı oluşturacak ve onu çevreleyen diger
düşmanlar da oktan daha küçük derecede etkilenecektir. Bu büyü 180
derecelik bir alan açıgı için etkili olabilmektedir. Bu beceriyi
kullanma aralıgı biraz daha fazladır (25 saniye), fakat buna degerdir.
Zehirli Ok: Okunuz zehir ile vuracaktır ve etrafınızdaki
rakipleri etkileyecektir. Bu, ateşli oktan daha geniş bir alanı etkisi
altına almaktadır, fakat daha az hasara sebebiyet vermektedir. Bu
büyünün en büyük özelligi, düşmanı yere devirebilen tek yetenek
oluşudur. Bu size, iksir almak için zaman kazandırmaktadır. Bu beceriyi
kullanma aralıgı ateşli ok ile aynıdır (25 saniye).
Ok Yagmuru:
Ok yagmuru, birden fazla oku birden fazla düşman üzerine fırlatmaktır.
Bu becerinin verdigi hasar oldukça büyüktür, falkat maalesef kontrol
edilebilir degildir. Farklı yaratık gruplarına bu yetenegi kullanarak ok
fırlatabilirsiniz, fakat yine de çok kısa bir süre içinde o grup
yaratık tarafından kendinizi çevrelenmiş bulacaksınız. 1inci Seviyede 2
ok fırlatabileceksiniz. M5 Seviyesinde veya o civarda 7 ok
fırlatabileceksiniz. Bu beceri çok kullanışlı olmamakla birlikte, yine
de yaratıkları kendinize veya grubunuza dogru çekmek için yararlıdır. Bu
yetengi kullanabilme aralıgı diger yeteneklere oranla daha düşüktür.
(12 saniye).
Hafif Adım:
Bu beceri size yürüme hızı ve güzel bir görüntü efekti saglamaktadır.
Fakat bu becerinin puanları deger mi? Bu sorunun cevabı tamamen size
kalmış, çünkü hızlı koşmayı, fazla hasara tercih etmeniz gerekecektir.
Olagan Ok Becerili Ninja için Beceri Gelişimi
Hafif adım dışındaki tüm becerilere
birer puan verebilrisiniz. Tabi ki hafif adım becerisine de puan
verebilirsiniz, fakat bu kılavuzu hazırlayanın önerisi aksi yöndedir.
Yaratık öldürme gelişimi: MAX (azami) ateşli ok ilk önce, bununla
inanılmaz derecede hasar verebilirsiniz. Azami zehirli ok ikinci sırada.
Bunun amacı düşmanı şaşırtma becerinizin geliştirilmesi ile fazla hasar
oluşumunu saglamaktır. Daha sonra azami tekrarlanan atış, ve böylece
bir yaratıgı hızlıca öldürme imkanına sahip olacaksınız. Ayrıca bu
beceriyi pvp'de sıkça kullanabileceksiniz.
Ateşli Ok > Zehirli Ok > Tekrarlanan Vuruş
Pvp gelişimi: MAX ateşli ok ilk
başta, daha sonra tekrarlanan atış ve en sonunda da zehirli ok.
Olaganüstü hasar verip, tekrarlanan vuruş ile daha hızlı vuruş
yapabileceksiniz. Zehirli ok, 1 puanda dahi tutulabilir, sadece düşmanı
şaşırtmak için kullanılabilir (düşmanı zehirlemek çok da etkili bir
yöntem olmayacak) ve onun yerine hafif adım becerisi seçilebilecektir.
Bu yolla düşmanlarınızdan kaçabileceksiniz de.
Ateşli Ok > Tekrarlanan Atış > Zehirli Ok/Hafif Adım
Alternatif Gelişim: Bazı oyuncular karışık vuruş tekniklerini
karıştırmak isteyebilirler. Eger bunu yapan olur ise, bana PM ile
ulaşsın, gereken bilgileri bu kılavuza ekleriz.
Olagan Ok Becerili Ninja için Stat Gelişimi
Stat puanları hakkında kısa bilgi:
STR: Hasarı yükseltmektedir, yayınızla birlikte çalışmaktadır.
DEX: Hem hasar, hem de kaçma oranınızı yükseltmektedir. Bunlar da savunmanızı etkilemektedir
CON: Savunmanızı ve yaşam puanlarınızı arttırmaktadır.
INT: büyü puanlarınızı yükseltmektedir, büyü hasarı ve büyü savunmayı yükseltmektedir.
DR: Hasara dayanıklılık. Bu savunmayı etkilemektedir. Bunun hakkında çok
fazla bilgi olmamasına ragmen, vuruş yaptıgınız zaman hasarın düştügünü
göreceksiniz. Fakat bu, karakterinizin düşman saldırılarından
kaçabilecek nitelikte kılmaz.
max dex > max str > max con. İlk başlarda bu formülü kullanarak
daha az hasar alacak ve yaşamak için biraz savunma kazanacaksınız. Çok
fazla ölmeyeceksiniz, fakat karşı tarafa da, str basmaya başlamadan, çok
fazla hasar veremeyeceksiniz. Beceri hasarınız düzenli saldırılarda
hasar yoklugunu kompanse edecektir.
max str > max dex > max con. İnanılmaz hasar vereceksiniz,
başlangıçta bile! Fakat biraz dex verene kadar hiç savunmanız olmayacak.
Bu bastıgınız dex de size sadece sınırlı bir savunma saglayacaktır. Bu
gelişim türü, ilgili oyuncunun pahalı ve yüksek + lı korunma eşyaları
alabilecek kadar zengin olması halinde önerilmektedir.
2 dex / 1 con > dex maksimuma getirildikten sonra, max str > str
maksimuma getirildikten sonra, max con. Bu en güvenli gelişim gibi
görünmektedir. Başlarda çok fazla con'a ihtiyaç duymazsınız, çünkü
hasarınız büyük ölçüde zarar görecektir. Hasarınız, dex'n azamiye
getirilmesine kadar sınırlı olacaktır.
2 str / 1 con > str maksimuma getirildikten sonra, max dex > dex
maksimuma getirildikten sonra, max con. Önceki gelişime oranla daha
yüksek hasar.
Başlarda con'a ihtiyaç duyulup duyulmadıgı konusunda ciddi tartışmalar
söz konusudur. Bu klavuzu hazırlayana göre, ilk başlarda con'a ihtiyaç
yoktur, çünkü azami dex gelişimi kullanıldıktan sonra yaşamda kalabilmek
için bazı iksirlerin tüketilmesi gerekiyor. Fakat sonuçta + hayat
puanları söz konusudur ve bu da saglık eksikligini gideriyor. Daha
sonraki aşamalarda con bir zorunluluktur.
Eşyalar/Donanım
Donanımınız çok önemlidir.
Özellikle pvp için. İlk başlarda donanımınızı +4 seviyesine gitirin, bu
genelde çok iş görür ve çok da fazla para gerektirmez. Daha sonraki
aşamalarda, ne kadar çok + eklerseniz ve ne kadar çok hayat puanı bonusu
eklerseniz, o kadar iyidir. Bir ok becerili ninja + str'ye +dex'e
ihtiyaç duydugundan daha fazla ihtiyaç duymaktadır. Hasara ihtiyacınız
vardır, çünkü bu sizin en güçlü noktanızdır. Üstünde durmanız gereken
eşyalar:
* Abanoz küpe +7 veya daha fazla. Bunlar yüksek g ç ve yüksek saglıkla ihtiyaç duydugunuz eşyalardır.
* Boynuz yayı +7 veya daha yüksek.
* Hayat puanı bonusu olan silahlar. Bunlar savaşçının eşyaları kadar pahalı degildir. Bu silahları en azından +4 yapın.
* Hasar becerisinin zamanını azaltan eşyalar. Bu becerinizi kullanmak
için ne kadar az zaman aralıgı beklemek zorunda olursanız o kadar yüksek
hasar verebilirsiniz.
* Hız eşyaları. Bir ok becerili ninja için hız sıb derece önemlidir.
Çünkü bu ninja bir avcıdır. +15 ve +30 saldırı hızı olan oklar arasında
çok büyük fark vardır. Saldırı hızı ne kadar düşük ise, o kadar çok
hasar verilmektedir. Bu hasar verme yeteneginizi etkileyecektir. Fakat,
eger saldırı hızında bonus bulursanız, bunun da size zararı dokunmayacak
koray55- Moderatör
- Mesaj Sayısı : 29
Kayıt tarihi : 14/08/10
Nerden : Türkiye / İstanbul
Similar topics
» Metin 2 Karakter Tanıtımı ( Savascı )
» Metin 2 Karakter Tanıtımı ( Sura )
» Metin 2 Karakter Tanıtımı ( Shaman )
» Sizce Hangi Karakter daha gücLü
» Metin 2 Karakter Tanıtımı ( Sura )
» Metin 2 Karakter Tanıtımı ( Shaman )
» Sizce Hangi Karakter daha gücLü
ShiningCrew :: Oyun :: Metin2
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
C.tesi Ağus. 28, 2010 5:46 pm tarafından oktay55
» Counter-Strike Taktikler
C.tesi Ağus. 28, 2010 5:45 pm tarafından oktay55
» en İyi Map hangisi
Ptsi Ağus. 23, 2010 5:04 pm tarafından Florasan
» Knight Online PVp oynayaNLAR İcERİ
Çarş. Ağus. 18, 2010 6:28 pm tarafından melih_95
» Alt ClanLa ilgili Sorunları ve Fikirleri olan
Salı Ağus. 17, 2010 10:51 pm tarafından oFLuuFIRTINA
» Pelerin anahtarı bugu.
Salı Ağus. 17, 2010 10:33 pm tarafından FeeLMyLove
» Adminlerimiz Kimler?
Ptsi Ağus. 16, 2010 11:00 pm tarafından Misafir
» Char Alım satımlar bu Konu altında yapın
Ptsi Ağus. 16, 2010 10:56 pm tarafından oFLuuFIRTINA
» Bence Knight Online pvp De Olsa İİo OLurdı
Ptsi Ağus. 16, 2010 7:51 pm tarafından melih_95